Συχνές ερωτήσεις

1. Μπορώ να μάθω σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία μου;

Όταν δρομολογηθεί από εμάς το δέμα, θα λάβετε σε προσωπικό μήνυμα τον αριθμό αποστολής της courier και θα μπορείτε να αναζητήσετε την αποστολής σας.

2. Μπορώ να διαγράψω κάποιο είδος από το καλάθι αγορών;

Ναι! Μπορείτε να διαγράψετε από το καλάθι αγορών όποιο είδος δε σας ενδιαφέρει, με την  προϋπόθεση ότι δεν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία σας. Μετά την ολοκλήρωση, και εφόσον επιθυμείτε τροποποίηση της παραγγελίας σας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας.

3. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι! Οι παραγγελίες ακυρώνονται κατόπιν σχετικού αιτήματος!
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2241 036401 ή με email στο customersupport@thewalkingcompany.gr

4. Πώς μπορώ να ξέρω αν υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα ενός συγκεκριμένου είδους;

Αν το είδος που επιθυμείτε να αγοράσετε δεν αναφέρει την ένδειξη out of stock, είναι διαθέσιμο προς αγορά.Τα μη διαθέσιμα νούμερα είναι σκιαγραμμένα με γκρι ένδειξη.

5. Τί πρέπει να κάνω εάν λάβω ένα λάθος είδος;

Σε περίπτωση που λάβετε προϊόν το οποίο δεν είχατε παραγγείλει, μπορείτε να το αλλάξετε ή να το επιστρέψετε. Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε αρχικά μαζί μας, ώστε να σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία που θα ακολουθήσετε.

6. Από πού θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την ΕΛΤΑ COURIER και ACS COURIER.Μπορείτε να παραλάβετε στη διεύθυνση που θα δηλώσετε ή από το πλησιέστερο κατάστημα ΕΛΤΑ COURIER ή ACS COURIER της περιοχή σας!

7. Κουπόνια

Τα κουπόνια ισχύουν μόνο για προϊόντα που είναι σε αρχική τιμή (τα οποία  δεν είναι ήδη σε έκπτωση)

8. Πως μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν από παραγγελία που έχω παραλάβει;

Σε περίπτωση που λάβετε ένα προϊόν που δε σας ικανοποιεί, μπορείτε να το  αλλάξετε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν!
Η πολιτική αλλαγών/επιστροφών αναφέρεται αναλυτικά εδώ